Náplast pro iPhone 4

Jistě jste zaznamenali, že iPhony 4 jsou tak trošku nemocné. Stačí je jen trošku špatně uchopit a ztratí signál. Nejjednodušším řešením je bolavé místo hezky zalepit. Za pět dolarů si můžete koupit šest slušivých náplastí přímo určený pro váš bolavý iPhone.

Zdroj: etsy (via uberreview)
Vratislav H.

Diskuze (102)


Diskuze k článku

Přidejte další názor  |  zpět na článek  |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 102

jak to funguje
Martin [193.85.228.xxx]
Zajímalo by mě jak to funguje. Nebo to je jen kravinka označující chybu Apple?
Re: jak to funguje
V0174
Problémy s anténou byly při držení iP za kovové tělo. Náplast kovový rámeček od ruky odizoluje a problémy se signálem by to mělo podstatně snížit.
Re: jak to funguje
rasasak [83.240.85.xxx]
no rika se ze ke ztrate signalu dode kdyz chytnes ty mista ... kde jsou jednotlive anteny vedle sebe .. jakoby na ty spoje ... a ty jsou dole .... takze tohle je proste zalepi aby si na ne nechytal :D
Re: jak to funguje
heptau [82.113.47.xxx]
Jednoduse zamezi prstem zkratovat dve anteny kuli tomu, ze jej umistite na misto kde jedna antena konci a druha zacina.
naplast je zbytocnost
hellwet [85.216.233.xxx]
to je jaka kravina to akurat si pokazite dizajn toho ipronu to radsej ani nekupovat isracku
Re: naplast je zbytocnost
Petis [217.10.60.xxx]
Na nejlepsi na tom je, ze i pres takovou celkem zasadni chybu je porad iPhone nejlepsi telefon na trhu.
Re: naplast je zbytocnost
M. [94.112.181.xxx]
Dobry vtip...
Re: naplast je zbytocnost
V [194.213.35.xxx]
Je to skutečně tak. Shodují se na tom všechny významné časopisy, které jej testovaly. Včetně Consumer Reports
Re: naplast je zbytocnost
martin [192.9.112.xxx]
to myslis ten consumer reports, ktory iphone 4 nedoporucuje kupovat, na rozdiel od ostatnych telefonov?
Re: naplast je zbytocnost
V [194.213.35.xxx]
Ano, přesně ten. On neříká, že nedoporučuje, jen nevydal doporučení a i tak prohlásil, že se jedná o nejlepší telefon, jaký kdy testovali. Pokud umíš anglicky, ten článek lze snadno dohledat.
Re: naplast je zbytocnost
martin [192.9.112.xxx]
Due to this problem, we can't recommend the iPhone 4. = nemozeme doporucit = nedoporucujeme
Re: naplast je zbytocnost
miki [81.200.57.xxx]
no o tom by se dalo diskutovat, jestli je to to samý
Re: naplast je zbytocnost
Jack [193.85.172.xxx]
Re: naplast je zbytocnost
miki [81.200.57.xxx]
Určitě?

Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví

Re: naplast je zbytocnost
pepe [89.102.115.xxx]
Ano. Stačí angličtina ze základky.
Re: naplast je zbytocnost
miki [81.200.57.xxx]
Nebo taky:

Nedoporučujeme: Vžádném případě nekupujte - nefunguje.

Nemůžeme doporučit: Jsou tam určité problémy, a pokud chcete, kupte...

Můžeme doporučit: Jestli chcete tak si ho kupte, je to dobré zařízení, ale jsou tu zajímavější.

Doporučujeme: Určitě si ho kupte.

Jo, je to slovíčkaření....
Re: naplast je zbytocnost
Arny [193.179.168.xxx]
Jednoduse vemte si to od rodiliho amika we can't recommend muze bejt taky brany jako nemuzeme doporucit protoze jsme nezavisli
Re: naplast je zbytocnost
V [194.213.35.xxx]
Proč jsi zatajil, že zároveň píší, že to je nejlepší smartphone, jaký kdy testovali?
Re: naplast je zbytocnost
MMX [109.255.211.xxx]
"Shodují se na tom všechny významné časopisy"

Pripominas mi jedneho posuka z Masarykovej Univerzity Kto urcuje ktore casopisy su vyznamne a ktore nie? Navyse to ze vyrobca plati za pozitivne recenzie je celkom bezna prax.
Re: naplast je zbytocnost
V [78.102.237.xxx]
Kdybys o odvětví něco věděl, sám si to dohledáš a zjistíš. Jenže Ty nic nevíš, tak jen blbě kecáš. Jsi to Ty ta socka, co si půjčovala na nákup mobilu?
Re: naplast je zbytocnost
SilentCry [90.176.66.xxx]
iPhone mam, skutecne sem zastancem toho, ze je nejlepsi na trhu, ale ma i sve vady, kvuli kterym muj dalsi telefon iPhone urcite nebude...
Re: naplast je zbytocnost
Reno [77.48.90.xxx]
Krome problemu s antenou:
Neumi flash-javu. nema sms dorucenky. nejde vyndat baterie. nema slot na pametove karty. zlute fleky na displeji. nema ani FM radio natoz jine(fm vysilac,prijem tv),krytka fotaku. nemoznost vlastni plochy. +plus dalsi nedostatky iOS4
A to jsou podle me ty dulezitejsi nedostatky. Da se dal vytykat.
Mobil je urcite podle me dobry,ale nezaslouzi si byt jmenovan jako nejlepsi...

Nemluve o tom ze apple dela z lidi debily...
Re: naplast je zbytocnost
Apophis.k
A taky nemá vodotrysk, Fazer, motor o sile 350 koni a pozor, ani se z něj nedá udělat letadlo...


Každý telefon má nějaké nedostatky, takze pokud vám při kapacitě 32GB chybí ještě něco jako slot na paměťové karty, tak si kupte HTC s 2TB externím diskem, nebo ideálně 20TB diskové pole a hlavně si nekupujte iPhone...
Re: naplast je zbytocnost
tazzmania [81.200.55.xxx]
každý telefon má něco špatně, ale to co vypsal kolega o řádek výš, je bolavé, když jiný telefon nemá BT, nějaký software a podobně, budiž, ale aby neuměl blbé doručenky, to je trochu masakr. Jinak udělal bych si náplast v barvě stříbrné a je po problému s uzemněním antén prstem v místě, kde končí příjmová a začíná BT....Nebude nic vidět.
Re: naplast je zbytocnost
miki [81.200.57.xxx]
Řekněme si upřímě, že doručenky jsou naprostá hovadina (která otravuje) a na tom kvalita telefonu nestojí (nevim, jestli to taky náhodou nemusí podporovat operátor). Že nejde vyndat baterka je jedině dobře, alespoň to má pevnou konstrukci (a kdo si chce vytahovat baterku). Neumí Javu a co jako - aplikací je dostatek. Fleky na displeji nemá! (to byla kapalina používaná při výrobě, která časem (max. pár týdnů) vyschne). Flash? OK beru. Paměťove karty při 32 GB jsou nedůležité (samozř. pro někoho jsou důležité a tak si koupí jinej telefon). Krytka a rádio to jsou už takový detaily (který nemaj ani jiný telefony). No, a tak dál...

Samozřejmě nejlepší telefon to není stejně jako žádnej jinej. - Záleží komu co vyhovuje.
Re: naplast je zbytocnost
Jirka [88.100.136.xxx]
To snad není možné, jak dokáže iPhone určovat co je důležitá funkce a co zbytečná. Doručenky jsou zásadní věc, díky kterým se dozvím jestli SMS přišla. Fungujou ve všech českých sítích i u nejprimitivnějších a hodně let starých mobilů. Pokud cestujete tam kde není možnost dobití, hodí se mít záložní baterku. Zvlášť při spotřebě velkého displeje. Některé důležité aplikace jsou jenom v Javě. Co vím tak třeba jízdní řády na MHD, u dalších jsem dostupnost pro iPhone nezkoumal. Karta se hodí pro rychlé a jednoduché nahrávání souborů (mp3 atd.), nebo když dostanete nějaké data na kartě. Rádio by mi taky chybělo a čočku bez krytky rychle zašpiníte, v horším případě poškrábete. Místo toho bych se obešel bez řady blbostí které iPhone má... ale je pravda že nejsem ten typický zákazník. Chci "jen" funkční telefon.
Re: naplast je zbytocnost
miki [81.200.57.xxx]
"To snad není možné, jak dokáže iPhone určovat co je důležitá funkce a co zbytečná." S touhle větou já naprosto souhlasím. - Apple si dělá co chce a na to co chtěj lidi kašle. Ikdyž to dělaj i ostatní firmy.

SMS přijde v 99,99 procentech případů okamžitě a u toho zbytku si klidně nebudu jistej - proto tvrdím, že je to zbytečný. Ovšem každý má jiné potřeby.

Baterka se dobít malou nabíječkou, což samozřejmě při používaní není tak pohodlné.

Karty chápu, taky bych byl radši, kdyby tam byly, ale mám flashku, takže....

Řády na MHD v ČR jsou, ale samozřejmě všechny aplikace na světě na to nejsou.

Mě šlo v podstatě jenom o to, že někomu ten telefon vyhovuje a někomu zase ne, ale podle toho se nepozná, že je to špatný/dobrý tel.
Re: naplast je zbytocnost
Reno [77.48.90.xxx]
Diky skoro vse jsi za me rekl.
Plus ja bych pridal.
32 GB je dost?? A jaky je rozdil v cene mezi GB variantama? Co a Kolik stoji pametova karta?? To neumite pocitat.??
Dalsi vec ke karte: myslite ze 32 GB staci? To jste asi nemeli telefon tocici HD video a prehravajici HD video. Takove jedno video pak muze mit bezproblemu i 4 GB... To se pak hodi mit moznost moznost pametove karty. (mam kamarady co kvuli tomuto by ji potrebovali)
dalsi vec ke kartam. Co treba zaloha nejnutnejsich informaci? Dalsimu znamemu se stalo to ze se mu telefon natvrdo z niceho nic vyresetoval kdyz byl na ceste zahranici(vymazalo se vse-ooo jak je dokonaly iOS). Kdyby mel k dispozici pametovku na ktere mohl mit zazalohovanou navigaci-nemel by problem-takhhe mel.

-Ad java. A co filmy a videa? Nemluve o tom ze stale vetsina stranek neni prizpusobena mobilnim zarizenim-bez flashe muzete jit nekam.

-Ad baterka. Nejde jen treba o cesty(pro me obrovsky duvod-mit proste v zaloze baterii) jak napsal kolega. Ale treba predstavte si nechteny pad do snehu. caknuti vodou. dest. snih. VLHOKOST. Znam plno lidi co si takhle oddelali baterku. Koupili novou a byli v poho. Ale u iphonu? Zase dalsi palky...

-a sms dorucenky? Co kdyby apple zacal urcovat jestli budete obedvat ve 12, nebo ve 13 hodin? A co kdyby urcoval zda vubec budete obedvat? Je to tak zakladni vec a kazdy ma pravo si urcit za ji bude pouzivat.! Je k nepochopeni jak si nekdo dovoli tvrdit ze to je zbytecna vec. Uz vidim vase decka(teda pokud tady tvrdosijne se se mnou nehadaji nactileti klucikove kteri ani nevi o cem mluvi),ktera se s vami pohadaji a schvalne vypnou mobil ,nebudete se moci dovolat. Napisete jim zpravu at se potom ozvou. Ani nebudete vedet ze mobil zaply. JA ANO. ME PRIJDE DORUCENKA. A na toto tema muze byt TISICE situaci!!

Tak to mi nikdo nedokaze inteligentne techto par veci odvratit?? Nejde to protoze tohle jsou zasadni veci!! ZASADNI CHYBY!
Re: naplast je zbytocnost
Reno [77.48.90.xxx]
"SMS přijde v 99,99 procentech případů okamžitě a u toho zbytku si klidně nebudu jistej - proto tvrdím, že je to zbytečný."

Vetsi blbost jsem v zivote neslysel!

Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví

Re: naplast je zbytocnost
miki [81.200.57.xxx]
A jak často se vám stane, že sms nepřijde hned (myslim do několika minut)?
Re: naplast je zbytocnost
V0174
Jo, je to to maximálně pár procent. Jenže to jsou většinou právě situace kdy potřebuju nutně vědět jestli SMS došla (někomu ohlašuju změnu času setkání a vím že má slabou baterku / nemá signál). Nebo např. při lyžování v horách v zahraničí - hovor je drahý, posílají se SMS a signál je slabý. Potřebuju vědět když si dám s někým sraz jestli tam bude.
Re: naplast je zbytocnost
miki [81.200.57.xxx]
"Ale treba predstavte si nechteny pad do snehu. caknuti vodou. dest. snih. VLHOKOST. Znam plno lidi co si takhle oddelali baterku. "

je ale zase o dost menší pravděpodobnost, že se tam nějaká voda dostane

Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví

Re: naplast je zbytocnost
miki [81.200.57.xxx]
Já ty chyby nezpochybňuju a chápu co a proč vám vadí, jenom chci "ukázat" jinej pohled na věc.
Já se třeba bez těhlech věcí obejdu.... (a někdo ne)

Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví

Re: naplast je zbytocnost
Reno [77.48.90.xxx]
Ano a proc by nemel mit kazdy uzivatel na vyber?
Proc proste vsechny tyhle veci nejsou.

AD.: vlhkost-pokud vim telefon neni vodotesny. a nehody se stavaji. Vim o par udalostech.

AD smsky? NEJDE O TO JAK RYCHLE PRIJDOU! jde o to ze jsou situace-vyply telefon,vybity telefon. telefon bez signalu. A vy potrebujete neco rychle vyridit. Zjistite ze dotycna osoba je na prijmu az kdyz vam prijde dorucenka vasi urugujici sms.
Plus pridam casovou spicku,svatky a vyzamne udalosti(muze byt cokoliv-napr sms zdarma o vikednu-tyto akce ma ted kazdy) a ejhle uz sms dorucenky chodi zpetne pozdeji...
Takze ma odpoved je: CASTO
Re: naplast je zbytocnost
miki [81.200.57.xxx]
OK hodit se můžou. Já je nikdy nepoužíval a tak mi prostě nechyběj a nevidim ty jejich výhody...
Mě prostě spíš příjde, že by mě akorát otravovali.

"proc by nemel mit kazdy uzivatel na vyber?" To máte pravdu - Apple hodně omezuje uživatele. Ikdyž vždycky být na výběr nemůže. Každopádně já bych si vybral verzi s nevyměnitelnou baterkou. (vím, že nemáte namysli jenom tohle)
Re: naplast je zbytocnost
Mikek [194.197.79.xxx]
Pokud potrebuju neco vyridit tak nutne, ze me zajima zda to dotycny prijal, tak na to ma Iphone dobrou funkci - jmenuje se Phone. :) Sorry, ale kdo ma na Iphone tak snad ma na to zavolat a ne jak dvanactilete dite neco resit smskama. Nemluve o tom, ze pokud to opravdu je tak zivotne nutne, tak se samozrejme da pouzit sms kod na dorucenku, u O2 YYYY na zacatku zpravy, u ostatnich nevim ale maji to take. Ale jinak souhlasim, bylo by lepsi, kdyby dorucenky Iphone mel jako kazdy normalni telefon a osobne nechapu proc to tam Apple neda. Proc tam neda flash chapu, ale toto teda ne.
Re: naplast je zbytocnost
Lin123 [93.87.202.xxx]
Podle vas jsou to zasadni chyby, podle nekoho nejsou. Nahore se pise, ze kdo je apple aby rozhodoval co je potrebne a co ne. Apple je komercni firma a svuj telefon si vyrabeji presne tak jak oni chteji, pokud nekomu jejich telefon nevyhovuje, tak muze bez problemu koupit jinej. Nerozumim individua co se porad snazeji odrazovat ostatni od nakupu iPhonu. Ja taky nepisu pod kazdy clanek o Nexusu, HD2, Omnii 2 atd, ze jsou to telefony na nic a jen debil si je kupuje!

Kamarad kterej denne natoci aspon 20GB videii na mobilu by si mel radsi poridit normalni kameru, protoze cilem telefonu neni aby nahradili "Hollywoodske kamery". Nehlede na to, ze stejne vsechny karty nebude nosit u sebe, takze muze v klidu prekopirovat videa do pocitace a uvolnit pamet v mobilu na dalsi videa. Vetsi karta miniaturnich rozmeru(ktera se vejde do mobilu) snad ani neni nez 32-64gb.

Ohledne resetu telefonu? iPhone si v podstate skoro pred kazdou synchronizaci ulozi posledni backup telefonu. Takze v pripade resetu/kradeze(cehokoliv) staci jen zapnout telefon(popripade novy) k pocitaci a vybrat ktera zaloha se ma obnovit.

Ohledne Javy... Je snad Android spatnej protoze neumi spoustet aplikace pro iPhone? iPhone ma v podstate nejvice aplikaci ze vsech platforem, na co potrebujete zrovna umet Javu? Jasne vam bylo sdeleno, ze aplikace na MHD je. Proc potrebujete zrovna tu konkretni v Jave? Je snad kazdej mobil kterej neumi tu aplikaci na MHD pro iPhone taky spatnej? Rozumim argumentu otevreneho storu(jako je cydia po jailbreaku) ale podpore Javy absolutne ne!

Ohledne baterky.. Vetsina! uzivatelu nejede nikam, kde neni elektrina a mobil nemohou nabit. Pokud je to pro cloveka tak kriticke a jinak mu iPhone vyhovuje at si koupit solarni/do auta/... nabijecku a nebo at si proste koupi jinej telefon nikdo ho do iPhonu nenuti!

Jinak samozrejme pad do snehu, ze zavini znicenu baterky(a jinak je telefon v poradku) je hodne usmevne ale budiz.. V servise samozrejme baterku vymeneji bez problemu a zadna palka to rozhodne neni(500kc)! Kazdej den vam telefon do snehu a vody doufam nepada.

SMS dorucenky jsou plne v poradku a je ostuda ze je iPhone neumi. ale dokazu pochopit lidi kteri je nepouzivaji. Sam bych ocenil moznost je zapnout jednou za cas(0,05% pripadu odeslani sms) a kdyz je potrebuju, neni pro me takovy problem napsat pred zpravu *N# a dorucenku samozrejme dostanu. Ale tady souhlasim, ze je ostuda ze to Apple neumi.

Chci jen rict, ze ne kazdy ma pozadavky jako VY! A pokud jste alespon trochu inteligentni mel byste tento fakt pochopit a nechat lidi si kupovat co chteji a nesoudit ostatni za to, ze maji jiny nazor nez vy.

Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví

Re: naplast je zbytocnost
Reno [77.48.90.xxx]

Vsechno spatne a dokonale obracene...
Naposledy odpovim,pak uz na to kaslu. Kdyz to nechete pochopit,nepochopite to ani s pistoli u hlavy.

1.) ja neodaruzuju od nakupu. Od takovych individui jako vydelevama tisice denne diky te krasne cene iphonu.

2.)Vy si ocividne vozite na dovolenou kameru . Ja mam 3,7 palcovy mobil a dve pametovky!!
Dal se snad nemusim rozepisovat. Kazdy musi poznat ze jste napsal uplnou blbost!

3.) Nenapsal jsem snad jasne na ceste na dovolene? Naucte se cist!

4.)ja nepsal o MHD. Pisu o VESKERYCH VIDEICH na internetu a o veskerych strankach! NA VETSINE STRANEK JE DNES neco ve flashi. a pokud nema dana stranka mobilni zobrazeni(jako ze vetsina nema),tak mobil bez flashe nemuzete na internet vubec pouzivat!

5.) az si odrovnate baterku,vy urcite rad zaplatite dalsi zbytecne tisice za opravu. Reste to u me. Rad si na tom taky trhnu

6.) kolik lidi tohle zna? a mysli na toto pri kazde smsce? a v kolika sitich tohle funguje?

Mate pravdu. Ne kazdy ma pozadavky jako ja. Myslim ze vetsina lidi co ma mozek a chce dat nekolik tisic za mobil a dokonce az desitek tisicu,tak takove zakladni veci ocekava!
Jinak kdybyste taky umel cist. precetl byste ze jsem tohle napsal kvuli tomu ze plno lidi hodnoti tenhle telefon jako nejlepsi. Nejde o to co ocekavam ja. Ale co by mel mit nejlepsi telefon.
Sbohem... Rad si taky na vas vydelam
Re: naplast je zbytocnost
igor [85.216.221.xxx]
nestacim sa divit kolko dokazete rozoberat "dorucenky SMS". Tak pokial to tu nikto nevie, tak iPhone sice dorucenky skutocne nevie, ale zato vie NEDORUCENKY. Znamena to, ze pokial SMS nie je dorucena, telefon zobrazi vystrazny symbol a oznamenie o nedoruceni. A je to ovela lepsi napad ako dorucenka, pretoze vam to tak nezasiera pamat telefonu. Dobre rano.
Re: naplast je zbytocnost
miki [81.200.57.xxx]
Ty vole, (pardon) tak toho jsem si nikdy nevšiml. To je jak řikáš o dost lepší.
Re: naplast je zbytocnost
deny [213.168.180.xxx]
Já teda nevím ale jak jinak než pomocí doručenky zjistím kdy dotyčnej,má zapnutej telefon.Když někomu na vypnutej pošlu sms,tak hned jak ho zapna mi přijde doručenka.Tak nachápu jak někdo muže říct že je to blbost.

Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví

Re: naplast je zbytocnost
miki [81.200.57.xxx]
@deny Taky pravda..... (Dá se to vyřešit pomocí jailbreaku, ale to samozř. oficiálně tel. nenabízí a tak se to stejně nepočítá )
Re: naplast je zbytocnost
jj [83.208.6.xxx]
ja spis volam a kdyz je nedostupny tak mi O2 posle SMS, ze je uz dostupny
Re: naplast je zbytocnost
Linc123 [93.87.202.xxx]
Na to, ze na iPhonech vydelavate tisice denne mi prijde, ze o nich moc nevite. Viz ta synchronizace a backup. Podle me jste napsal par nepresnosti a usmevnych poznamek s natacenim hd videii, nosenim pametovky s backupem na dovolenou, padem telefonu do vody a zniceni pouze baterky(vymena baterie na iPhonu rozhodne nestoji "tisice" - mozna u vas) ale je mi to opravdu uplne jedno. Chtel jste aby vam nekdo vyvratil, podle vas zasadni chyby iphonu, snazil jsem se vam pouze rict, ze pro nekoho tyto "chyby" nejsou tak zasadni, dokazou ale ocenit nejake jine vlastnosti iPhonu a proto za nej davaji ty penize.

Vetsinou kladny recenze, tolik milionu lidi ho nekupuje jen kvuli tomu, ze je to od Apple. Je tam spousta veci, ktere jsou zvladnute lepe nez u konkurence. Ale lidem jako vam - s jinymi pozadavky a hlavne uzavrenym nazorem na nej to nemam nejmensi chut vysvetlovat. Ja na iPhonech nevydelavam a je mi uplne jedno kdo co ma a komu vyhovuje. Cena iPhonu se odviji od poptavky. Takze pokud vam tak vyhovuje cena iPhonu, nechapu proc jej naopak nechvalite. Apple neni blbej aby dal nizkou cenu a nezvladal pokryt poptavku po nem.

Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví

Re: naplast je zbytocnost
Mor [80.188.107.xxx]
hlavně že vám iphone stojí za to vypisovat se v int. diskuzích :)

- doručenky SMS ? SMS to je ta věc jak musím minutu psát, to co můžu za tři vteřiny říct ? ne děkuji
- HD video ? sorry ale na obrazovce pod metr mě nezajímá, takže 16GB mi stačí
- ještě nikdy jsem při prouzdání na iphonu nepotkal stránku kde bych se chtěl na něco podívat a ono to nešlo - to je prostě otázka toho ne co se chcete dívat, mě videa nezajímají ani na NTB ne tak na tel.
- náhradní baterka ? na co ? mám nabíječku v autě

je sposta věcí které mě na tomhle tel strašně ser.u ale vy jste vypíchl ty nejmíň důležité :D

P.S. vy sebou fakt taháte záložní baterku a kartu se zálohou důležitých aplikací v tel. ? fakt :D:D:D prostě si kupte jiný tel. bože jak prosté (a ještě ušetříte !)

Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví

Re: naplast je zbytocnost
anti iovce [78.157.170.xxx]
Takže ani nepoužíváš na pc rozlíšeni 1280 x 960 protože pokud jo tak je fakt vidět ten rozdíl mezi 720 hd a jinačím rozlíšením
Re: naplast je zbytocnost
Rik [78.136.188.xxx]
A co kdybyste přestal rejpat do iPhonu. Nikdo nikomu neurčuje Nic! Apple si vyrobil mobil podle svýho vkusu, prodal 1,7 milionu kusu za 3 dny prodeje a jejich majitelé se SVOBODNĚ rozhodli, že nechtěj HTC, Nokii a td. , tak co tady furt řešíte?

Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví

Re: naplast je zbytocnost
Launcha [90.180.51.xxx]
Nahradni baterku k telefonu jsem nikdy nepotreboval, vzdy s sebou muzu mit nabijecku. Sms dorucenky jsem taky resil a je pravda, ze je nekdy clovek potrebuje. Resenim je napsat (u O2) na zacatek zpravy YYYY a dorucenka prijde. Timto je to pro me vyreseno u tech par zprav mesicne, kde to opravdu vyuziju. Pametova karta mi opravdu nechybi se svymi ruznymi rychlostmi a riziku poruchy.

Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví

Re: baterie
LLukas [83.208.161.xxx]
Takze co se tyce vyndavani baterie, je fakt dobre, ze to nejde ! Dal, kdyz budete cestovat nekam a chcete zalozni baterii ? OK proc ne ? Je nekolik desitek zaloznich baterii na iphone 3g/3gs co vypadaji jako pouhy kryt na zadni stranu a navic se da dobijet micro usb nabijeckou a nabije iphone na 2x pri cene 600-1100,-

Takze baterii a vykon bych ani moc neresil !
Re: naplast je zbytocnost
Filip [212.96.177.xxx]
Já bych ani ten flash nebral..... Viděli jste jak HTC desire s androidem 2.1 "krásně zvládá" flash? Flash v telefonu je zlo a Apple to moc dobře ví proto ho tam necpe...
Re: naplast je zbytocnost
miki [81.200.57.xxx]
OK, ale oficiální podpora flashe je až ve verzi 2.2 a ten je o dost výkonější (ikdyž konkrétně nevim, jak to běží). Nicméně chápu, proč Apple Flash nechce....
Re: naplast je zbytocnost
pepe [89.102.115.xxx]
Aha, ovečka, po pár příspěvcích už chápu..
Re: naplast je zbytocnost
pepe [89.102.115.xxx]
Tak pardon, jste na tom ještě dobře, kiukám, že jsou tu horší kousky ze stáda
Re: naplast je zbytocnost
rocco [89.248.248.xxx]
A ty jsi pro zmenu jednim z tech zavistivych debilu vid
Re: naplast je zbytocnost
LuckeR [78.45.51.xxx]
Re: naplast je zbytocnost
westy [86.61.129.xxx]
Omyl. S nejlepším telefonem musí jít telefonovat.
Re: naplast je zbytocnost
V [194.213.35.xxx]
No však to s ním jde.
Re: naplast je zbytocnost
martin [192.9.112.xxx]
ked ma clovek stastie
Re: naplast je zbytocnost
V [194.213.35.xxx]
No cca v 99,9% případů. Nevím, ale to není štěstí, ale jistota.
Re: naplast je zbytocnost
martin [192.9.112.xxx]
zaujimave cislo, to si si vycucal z prstu?
Re: naplast je zbytocnost
Claw [89.176.35.xxx]
ne nevycucal si to z prstu... stěžovalo si pouhých 0.55% zákazníků...
Re: naplast je zbytocnost
Lalada [213.29.62.xxx]
Pouhych???? :D ... 0.55% za prvni mesic neni pouhych prosimte, vis kolik to je vubec lidi?
Re: naplast je zbytocnost
V [78.102.237.xxx]
Je to poměr. Je irelevantní, jestli je to za měsíc nebo rok. Pořád je to podíl a ne absolutní číslo.

Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví

Re: naplast je zbytocnost
Lalada [213.29.62.xxx]
To irelevantni neni, pokud tim mam na mysli oproti ostatnim vyrobcum a vyrobkum. U ktereho produktu na trhu se za mesic nasbira 500 stiznosti denne (nebo percentualni vyjadreni 0,55%) nebo pri stejnem poctu prodanych kusu? Takovych zavad, ze clovek to resi stiznosti a volanim na vyrobce? Nikdo mi nevymluvi, ze to je malo.
Re: naplast je zbytocnost
V [194.213.35.xxx]
A co řeknete na argument, že ostatní výrobci mají třeba těch závad víc, takže tato jedna specifická má v celku menší podíl než u Apple, který je méně poruchový a má méně závad, takže jedna specifická má větší % podíl? Hm? Jinak ano, nebudu Vám vymlouvat, že je 0,55% málo. Já s Vaším tvrzením souhlasím, že to je málo.
Re: naplast je zbytocnost
martin [192.9.112.xxx]
takze si si ho vycucal z prstu.
Re: naplast je zbytocnost
martin [192.9.112.xxx]
teda on si ho vycucal

Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví

Re: naplast je zbytocnost
JaM [192.128.3.xxx]
ostatnych 99.45% sa nevedelo dovolat na Apple Support, lebo nemali signal
Re: naplast je zbytocnost
Reno [77.48.90.xxx]

Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví

Re: naplast je zbytocnost
anti iovce [78.157.170.xxx]

Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví

Re: naplast je zbytocnost
MMX [109.255.211.xxx]
Takze to je 99.45 %, nie 99.9 %
Re: naplast je zbytocnost
miki [81.200.57.xxx]
já myslim, že to nakonec bude docela cool mít takovou náplast
Re: naplast je zbytocnost
Michal [213.19.47.xxx]
Souhlasím, jednoduché a přitom geniální řešení :)
Re: naplast je zbytocnost
Lalada [213.29.62.xxx]
Petis pobavil
Re: naplast je zbytocnost
Auron123 [90.177.223.xxx]
JJ taky jsem se zasmál prej nejlepší mobil jestli nechtěl napsat nejlepší debil
Re: naplast je zbytocnost
Juke [77.78.71.xxx]
Zadny telefon neni nejlepsi na trhu.Tohle muze tvrdit jen fanatik.
Re: naplast je zbytocnost
Kaci [78.102.36.xxx]
To urcite neni jezisi Bral bych cokoliv ale iPhone proste ne jsou to takovy stylo kramy co hodne stoji a malo umi Zlata Nokia N82 napriklad

Jackie De [89.24.7.xxx]
tak si kupte bumper a ani to zas nekazi design a dela to totez, ne?
ZAGG
Michal Binar [213.226.238.xxx]
Teď by měla rychle zareagovat firma Zagg a udělat invisible shield pro iphone 4 na celej rámeček kolem do kola a není co řešit. Tak to plánuju řešití já... Design to nenaruší protože to nebude vidět a ještě to ochrání .
Re: ZAGG
Viktor [88.101.249.xxx]
super
vlk [213.220.230.xxx]
ty jo, normalne by som si koli tomuto kupil aj toho iphona, sa mi to paci
ale uz mam android
Re: super
V [194.213.35.xxx]
To máš blbý, ale dá se to vyřešit a prodat ten android šmejd.
Re: super
vlk [213.220.230.xxx]
az nato, ze smejd je tu nieco ine
Re: super
miki [81.200.57.xxx]
iPhone ani Android telefony nejsou šmejdi - to se dá říct jen o čínských napodobeninách. Tohle jsou kvalitní a funkční zařízení.
Re: super
V [194.213.35.xxx]
Windows mobile?
Iphone 4 zdarma
ben [88.103.59.xxx]
Pokud chcete iPhone 4 nebo jiné Apple vychytávky relativně zadarmo zkuste nový revoluční model internetového marketingu.

Funguje to já už mam doma ipoda:D. Více na

freeiphone.blog.cz ...
nejvíc
einsteinek [81.90.173.xxx]
Asi nejdelší diskuze, co jsem tu za těch posledních pár let viděl. Jinak náplast pěkná, nicméně spíš gadget.
Re: nejvíc
miki [81.200.57.xxx]
Jo, pod článkem o iPhonu se vždycky ztrhne bitka.
Re: nejvíc
iXeL [212.80.67.xxx]
na tom je vidět, že iPhone, ale opravdu nikoho nezajímá , hlavně jeho odpůrce
Re: nejvíc
miki [81.200.57.xxx]
Jojo odpůrci se o něj zajímaj nejvíc. Zajímavý taky je, jak oni předpokládaj, že by to měl být úplně dokonalej telefon.
Re: nejvíc
iXeL [212.80.67.xxx]
je taky zajímavé, že jim nedojde ani to, proč je o něj takový zájem, že se mnůže prodávat za takovou cenu.... to jim jejich "chytré" hlavičky plné argumentů neberou Vlastně "mají argument" -ovce, styl atd
Re: nejvíc
miki [81.200.57.xxx]
Jo, argument "ovce" to už začíná být zoufalství. Zdá se, že iphonisti jsou v téhle "válce" lehce ve vedení.
Protože když si člověk přečte komentáře typu: "Lidi, co si koupí něco od Applu jsou debilové.", tak teda nevim....
Re: nejvíc
pepe [89.102.115.xxx]
Ovce není argument, to je běžné označení, vystihující povahu..
Re: nejvíc
miki [81.200.57.xxx]
OK...
Tož jste co?
Mr. X [88.100.54.xxx]
1) Když chcete Javu, kupte si nějakou Nokii.
2) Opravdu ta náplast funguje, jak už tady někdo psal, oddělí vaši ruku od antény.
3) Myslím si že lepší je si ji vyrobit doma skoro zadarmo. A měla by mít stejný účinek.
4) Zamyslete se nad sebou! iPhone byl, je a dlouho bude nejlepší telefon i přes jeho chyby.
Lepší řešení
NiiKUss [213.250.204.xxx]
Nehodlám se zde bavit o tomto telefonu.. Sám iPhone neuznávám..
Ale nejlepší variantou je na ten kov nalepit proužek izolepy.. Je to levné a praktické.. a snadně a zase levně se dá vyměnit..
Mobilní telefony zdarma
iPhone4 zdarma [90.179.199.xxx]
Chcete mít doma zadarmo iPhone4? nebo jiný z mobilních telefonů?
Stačí se zdarma registrovat na
mobiles.freebiejeebies.co.uk ...
potom sehnat co nejvíce přátel, vybrat si odměnu.
Registrovat se na offer intuit kde má člověk 30 dní zdarma a poslat si dárek.
Takhle mám doma už Motorolu Milestone.
Jestli se vám to nezdá, čemuž se ani nedivím přečtěte si pravidla na tom webu.
jablickari :)))
lol [88.101.170.xxx]
az se tu apple ovecky dohadate o tom jak je ip4 uber tak se kouknete na samsung galaxy s at vite jak vypada nadupana masinka a brecte :)))
Re: jablickari :)))
Pantani [213.250.202.xxx]
a co má galaxy z toho co iP4 nemá?
iPhone 4 zdarma
Anonym [88.103.191.xxx]
Tady www.mobsms.cz ... muzete soutezit o apple iphone 4.
.........
Simon [213.129.139.xxx]
Může mi někdo vysvětlit proč se pořád mele dokola že iphone4 má problémy ze signálem, je to snad nějaký konkurenční boj nebo co....? Já ho mám 14 dní a žádnej signál nestrácím a to ani v místech kde mi můj předchozí tel. sig.strácel (X10) ???
Apple ztratil dalšího zákazníka
Martin [78.156.147.xxx]
Mám iPhone 3G dva roky, tenkrát jsem si ho koupil, protože předtím jsem měl 6 let stejny telefon, který neměl přehrávač v zásadě nic (Nokia 2100). Štvalo mě, že mám vzlášť mp3 a telefon a vždycky se mi líbily iPody. iPhone byl iPod s telefonem. Tenkrát byl iPhone 3G od O2 za 4 000,- na paušál s netem. Za tu dobu jsem si iPhona vytunil aplikacemi docela dobře, že to mám jako minipočítač, když jsem pryč a potřebuju udělat něco do práce nebo tak. Ovšem po nesmyslném updatu na OS4, který by měl být jen pro 3GS a 4, je ten telefon pomalý a musím ho často restartovat, aby se vyčistila paměť a běžel rychleji. Jailbreak jsem nedělal a tudíž downgrade neudělám. Tešil jsem se na iPhone 4G, bohužel zklamání. Sice má docela dobrý foťák a videa jsou dost slušná a je dost rychlý. Má však problémy se signálem a vyřešit to nějakou debilní náplastí nebo bumperem, se kterým je ten telefon doslova jak ruční granát, to je hodně špatný vtip. Steve Jobs začíná být ještě větší kretén než kdy předtím. Na klasické Apple brainwash prezentačce se nespokojeným zákazníkům snaží namluvit, že drží telefon špatně i když ho drží uplně normálně. Ještě k tomu finálně pohřbil s polupráci s Adobe, takže flash asi nebude. Koncem roku mi končí smlouva a tudíž bych měl nárok na nový telefon. Rozhodně iPhone si nekoupím. Mám paušál 600,- včetně netu a pokud bych chtěl uplatnit nárok na iPhone 4, tak za něj chtějí 15 tisíc takže zvýhodnění nic moc. Zase tolik toho nová verze neumí, abych za to zaplatil takovejch peněz... Z posledních týdnech mě jinak z mobilů nejvíc zaujalo HTC Evo 4G Sprint. Nevím, ale kdy bude u nás. A když bude, tak bude upravené, protože 4G tu nemáme. Jinak ještě Nokia N8 funkčně dobrý, ale ačkoliv si na design moc nepotrpím, tak z tohohle bych se s prominutim poblil

Přidejte další názor  |  zpět na článek  |  nových příspěvků: 102


Posílat příspěvky e-mailem:
OK


Doporučujeme