Můj dětský sen

Pořádné svezení na motokáře mi dovede zvednout hladinu adrenalinu a když jsem poprvé spatřil "F KART 100", moje srdce poskočilo. V základu je to stroj podobný těm, které znáte z každé půjčovny, ale za sedačkou vozí svůj hlavní trumf: plechovou placku SPZ! To znamená, že je homologován pro silniční provoz (jen si představte ty pohledy, až zastavíte u přechodu), může na dálnici a dokonce i do zahraničí. Káru pohání dvoutaktní jednoválcový 100cm3 motor s variátorem, k dispozici je zpátečka, ruční brzda a elektrický startér. Kromě povinného osvětlení, pneumatik se vzorkem a pár kilo navíc je všechno skoro tak, jak to znáte z vaší oblíbené dráhy. Výkon osm koní, maximálka 80 km/h, hmotnost 112 kg a cena? U českého importéra nakoupíte za 94 000 Korun. Nečekejte zavazadlový prostor, airbag, nebo jakoukoliv jinou ochranu při havárii, za to si však buďte naprosto jisti zábavou na každém centimetru jízdy a v každé zatáčce.

Pořádné svezení na motokáře mi dovede zvednout hladinu adrenalinu a když jsem poprvé spatřil "F KART 100", moje srdce poskočilo. V základu je to stroj podobný těm, které znáte z každé půjčovny, ale za sedačkou vozí svůj hlavní trumf: plechovou placku SPZ! To znamená, že je homologován pro silniční provoz (jen si představte ty pohledy, až zastavíte u přechodu), může na dálnici a dokonce i do zahraničí. Káru pohání dvoutaktní jednoválcový 100cm3 motor s variátorem, k dispozici je zpátečka, ruční brzda a elektrický startér. Kromě povinného osvětlení, pneumatik se vzorkem a pár kilo navíc je všechno skoro tak, jak to znáte z vaší oblíbené dráhy. Výkon osm koní, maximálka 80 km/h, hmotnost 112 kg a cena? U českého importéra nakoupíte za 94 000 Korun. Nečekejte zavazadlový prostor, airbag, nebo jakoukoliv jinou ochranu při havárii, za to si však buďte naprosto jisti zábavou na každém centimetru jízdy a v každé zatáčce.

Zdroj: StreetKart Foto: AutoBild
Filip Filip K.