Autobusová první třída

Cestování je otrava a zvláště, když v nepohodlném autobuse musíte trávit dlouhé hodiny. U japonské dopravní společnosti Willer Express nabízejí skutečnou autobusovou první třídu. Do jednoho Cocoon autobusu se sice vejde pouze dvanáct pasažéru, zato si mohou užívat maximální pohodlí. Pohodlná křesla zaručí maximální komfort, dotykový LCD panel s výběrem hudby a filmů se postará o zábavu a samozřejmě nechybí ani připojení k internetu pomocí wifi. Tak který náš dopravce se taky nechá inspirovat?

Zdroj: travel.willer (via ohgizmo)
Vratislav H.

Ať se jiskří za koloběžkou

Někdo dělá na koloběžce čáry křídou a za někým to zase hezky jiskří. Na koloběžce Razor eSpark stačí přišlápnout pedál a hned se za vámi bude pořádně jiskřit. Tahle koloběžka má navíc také elektrický pohon. Stačí, když ji trochu rozjedete, alespoň rychlostí 3 míle za hodinu (necelých 5km/h), pak se zapne elektrický motor, se kterým dokážete uhánět rychlostí až 10 mil za hodinu (16 km/h). O napájení se stará dvojice 12V baterií, které jsou schopny dodávat energii až pro 40 minut jízdy. Koloběžka Razor eSpark stojí 143 dolarů.

Zdroj: amazon (via 7gadgets)
Vratislav H.

Brusle na elektrický pohon

Skataz jsou kolečkové brusle na elektrický pohon. Vlastně to jsou spíše takové podvozky se třemi kolečky. Prostě na ně nastoupíte, připevníte se řemínky, zmáčknete tlačítko na ovladači a už uháníte. Motor s výkonem 350W je napájen z 13.2V nabíjecí baterie. Na jedno nabití a při váze jezdce necelých 60kg vás Skataz povozí asi 30 minut. Na daleké výlety jedině s pořádnou zásobou baterií. Pokračování článku…

Zdroj: skataz (via redferret)
Vratislav H.

Apple kancelář v rychlosti 350 km/h

Klepněte pro větší obrázek

Jste velice pracovně vytížení a zároveň milovník produktů Apple? V tom případě by ve vašem vozovém parku neměl chybět Mercedes třídy S upravený společností Brabus. Tento model má označení iBusiness 2.0 a jak již název napovídá, je doslova nacpán produkty Apple. Srdce tvoří Mac Mini s 15.2palcovým výklopným monitorem. Dále nechybí dvojice iPadů s Bluetooth klávesnicemi a 64GB verze iPod Touch. Obraz z iPadů můžete také posílat přímo na velký monitor a hudbu z iPodu zase do standartního audio systému auta. Auto je rovněž vybaveno WiFi síti, aby všechny ty hračičky dokázaly spolu komunikovat.

Zdroj: autoblog
Vratislav H.

Pro barevné cesty

Obarvěte ty nudné chodníky a silnice. Stačí se na nich projet na této koloběžce. Je to normální koloběžka, jen v zadní části má speciální držák na tři křídy. Takže to pořádně rozjeďte a pak jen lehce přitlačte na ten držák. Koloběžka stojí 60 dolarů včetně šesti netoxických kříd.

Zdroj: amazon (via redferret)
Vratislav H.

Síla dvou aku šroubováků

Klepněte pro větší obrázek

Různých vozítek a upravených jízdních kol jsme tady měli celou řadu. Je vidět, že tvůrcům inspirace jen tak nedojde. Nils Ferber spolu s dalšími designéry vytvořil tohle vozítko, které se jmenuje EX. Jde o elektricky poháněnou tříkolku, na které řidič napůl leží a napůl klečí. V rukou svírá ovladače plynu a brzd a zatáčí pomocí natáčecího zadního kola. Zajímavé je, že jako pohon slouží dva akumulátorové šroubováky. Díky nim vozítko dokáže uhánět až 30km/h rychlostí. Pokračování článku…

Zdroj: nilsferber (via redferret)
Vratislav H.

Jízda na jednom kolečku

SoloWheel je takový menší bráška známého Segwaye. U tohoto kolečka stačí stoupnout na vyklápěcí stupačky a už jedete. Svou rychlost ovládáte naklánění dopředu nebo dozadu, tedy podobně jak na Segwayi, a do zatáčky se stačí naklonit do boku. SoloWheel pohání baterie, která by měla vydržet něco kolem dvou hodin jízdy. Kolečko SoloWheel by se mělo začít prodávat během dubna jeho cena by měla být asi 1500 dolarů. To je jistě dobrá zpráva, protože Segway stále stojí více než 6000 dolarů. Pokračování článku…

Zdroj: solowheelblog (via redferret)
Vratislav H.

Malé velké kolo

Klepněte pro větší obrázek

Na kratší cesty po městě je jízdní kolo ideální. Ještě lépe využijete tohle minimalistické kolo. Nemá dokonce ani řetěz, pedály jsou přímo na zadním kole. Díky tomu má kolo minimum mechanických části, takže i údržba bude jednoduchá.

Zdroj: innercitybikes (via crunchgear)
Vratislav H.

strana 1 strana 2 strana 3 strana 22